Přílet a školení

26. října 2014 v 15:26 | Soňa |  přílet a školení
Rozloučení v Praze
Z Písku jsme vyjeli v 5.30 cestou už jsem neusla, snídala jsem v autě čaj v termohrnečku a k tomu rohlíky se sýrem a šunkou. Už když jsme přijížděli k letišti -jeli semnou rodiče i přítel tak jsem brečela. Zavolala jsem Verče kde jsem a ta za mnou přišla po chvilce. Vyzkoušeli jsme jestli

se příruční kufr vejde do stojanu -OK a pak čekali na ostatní holky.

Když jsme byly všechny šli jsme na check in, chtěli jsme si vzít místa vedle sebe, pán nám je dal na trasu Praha- Düsseldorf ale dál prej to nevidí, že si to máme zkusit změnit v Německu. Tak jsme dostaly dvě letenky a šli se rozloučit s rodiči...Bylo to těžký brečeli jsme všichni-tím myslím rodiče i přítele rozloučili jsme se a oni odešli. S holkama jsme mířily ke kontrole, v ČR byla nejlehčíMlčící. Sebraly mi pití - ok. Pak jsme čekali u gate a k letadlu jsme byli přepraveni busem. U letadla jsme dali příruční kufry na vozík, naložili to do nákladového prostoru.

Letěla jsem úplně poprvé a líbilo se mi to. Bylo to v pohodě, uši zvládaly změny tlaku tak mi to ani nevadilo. Do Düssedorfu to byla hodinka a něco. Dostaly jsme pití i svačinku -sendvič se sýrem,sušenka a voda.Byly krásné mraky. Přistání bylo o 15 minut zpožděné.
V Německu nás opět dopravili busem do haly (před letadlem nám zase vyndali příruční kufr, zbytek je odbavené automaticky) a u Lufthansy jsme si s Verčou zkusili vyměnit sedadla, našlo se pouze za sebou tak aspoň tak. Prošly jsme pasovou kontrolou a pak ještě jednou kde si nás odškrtávali. Nálada byla dobrá.
Nástup měl být v 11.20 ale byl až v 11.40 první nastupovali lidi z první třídy pak bussines a nakonec my z ekonomické. Ve 12.25 byl start a mezitím nám pustili bezpečnostní pokyny ve videu -každý měl svojí obrazovku před sebou. Po vzlétnutí nabízeli sušenky a drink tak jsme si s Verčou dali sekt Smějící se. Hrály jsme s Verčou hru -hledání předmětů to nás zabavilo do 14.40 a mezi tím časem byl podáván oběd -těstoviny s rajčatovou omáčkou. Po obědě jsem se poprvé prošla na wc a pak rozdávali znova pití tak si dáváme vínko. Když odnášeli tácy od oběda tak jsme si daly ještě Baileys. MlčícíTočí se mi hlavička a mám žízeň tak jsem přišla na to, že v zádu si mohu vzít pití :-) Na sedačce byla deka, polštář i sluchátka - které jsem moc nevyužila protože v té obrazovce blbnul kontakt.

V 15 hodin rozdávali papíry co vezem jestli je něco k proclení atd,DS Form příletový karty . V 15.40 se mi podařilo usnout na chvilku. V letadle rozdávali vlhčené teplé ubrousky tak jsme si 2x takto čistili ruce. Vytáhla jsem si netbook a koukala na Ledové království než se mi vybila baterka. V obrazovce byla fleshka ale nešlo jí tam narvat -měla jsem Verči a byla nějáká velká.Mapa kde by bylo vidět kudy letíme nebyla v provozu tak to jsem neviděla. Po 6 hodinách letu mi bylo trochu blbě ale přešlo to, vadilo mi jak to všude hučí -bolela mě hlava tak mi Petra dala prášek. V 20 byla další svačinka kapsa ve které byla kuřecí směs s hráškem bylo to trochu zvláštní, ale hlad vyhrál a snědla jsem to. Bohužel jsem si nevzala žádnou knížku jediné co jsem měla byl mluvník Zamračený. A chybí mi slovník v mobilu jsem si ho tam zapoměla dát.Sedím do uličky to je OK, vedle mě francouzký pár...V 15.12 místního času přistání New Jersey .
Pak nastala dlouhá fronta na imigračním a v 18 už jsme hodinu čekaly na bus. Vyzvedla nás paní s cedulkou AuPair Care a já stála u ní a ona pořád popotahovala mě to táááááááák rozčilovalo fuj to je blbej zvyk - prej Američani berou smrkání za neslušné tak já budu neslušná než abych to do sebe tahala zpět Křičící
V 19 nás dovezli na hotel a bylo uvítání -dostaly jsme mikinu, měli jim dát svůj DS form. Rozdělili nás podle korálkového řetízku -byla jsem gold zlatý team. Což je program pro miminka . Dále máme kartu od pokoje a info kartu s adresou a telefoním číslem. Trochu povídání o službách a možnostech hotelu co smíme a co nesmíme. Kdo chtěl koupil si výlet do NYC na úterý, já ho měla zdarma a zaplatila jsem 2 dolary za úschovu velkého kufru. V 19.40 jsem byla na pokoji. Ve 20.40 (2.40 CZ času ) jsem šla spát. V 3.34 jsem se vzbudila a už nemohla spát (9 hodin našeho času) tak jsem šla dolů na recepci zeptat se jak se dostanu na wifi a volala jsem si s tátou i strejdou a nahrála fotky na rajče. http://sona1796.rajce.idnes.cz/ tady uvidíte nejvíc fotek popřípadě...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.