Setkání s rodinou

26. října 2014 v 16:49 | Soňa |  1.měsíc

Pátek - na letišti mě uvítala Simona s miminkem Emily. Po příjezdu domů se zaparkovalo přímo v garáži, vyndali jsme první moje věci a na konec Emily. Umyly jsme si ruce a Simona mě provedla domem- v pokoji mi nechala dárečky-Orchidej a kosmetiku, daly jsme si spolu večeři vepřové s

rýží a salátem, a pak jsem došla rozbalit kufr přinesla jí dárečky - projekt se jí líbil a lázeňské oplatky taky potěšily i hrneček zaujal. Povídali jsme si co a jak dlouho asi do 9 hodin pak Simona šla spát a já si vybalila věci,dala sprchu, skypovala s tátou.
Vzbudila jsem se kolem 5 ráno a skypovala s tátou i Martinem, měla jsem hlad dala jsem si cereálie s mlíkem a zase zasedla k pc než se vzbudí Simona. V 10 hodin přišla Alice -místní direktorka je v pohodě studovala v ČR, ale je to nějáká japonka-číňanka nepoznám to a líbí se jí Olomouc a probralo se co musíme udělat jako první. Takže vyřešit SSN, řidičák a telefon. Napsat si čísla a vyhledat doktora kdyby mi něco bylo ať vím kam jít. K obědu jsem dojedla ze včera vepřové s rýží a po obědě jsem navrhla jít se projít po okolí - je tu opravdu větrno, ale hezky. Kousek od domu je letiště tak kousek nad domem létají letadla jsou obrovskýMrkající V garáži jsme zabily černou vdovu a pak jsem si vzala Emily na přebalování a do toho přišel HF s Carinou. HF tomu není rozumět má horký brambor -ale prý mu nerozumí ani američani. Je trochu starostlivý kolik mám praxe, kolik dětí už jsem hlídala atd. Carina(4) je stydlivá takže zatím nepředvedla jak umí zlobit, dostala ode mně knížku kam se lepí nálepky tak se do toho pustila a já jí pomáhala,pak ještě dostala koníka z gumiček a s tím si hrála, ukázala jsem jí fotky s dýněmi co jsou u naší babičky každý rok. A chtěla jsem jí pustit krtečka,ale na youtube jsem ho nemohla najít, tak měla puštěný včelí medvídky-ty se jí líbili. Dobrá zpráva k HF chodit nebudu, budu pořád u Simony. Jinak už jsem malou přebalovala několikrát a večer jí koupala a trochu masírovala. Je milá a vůbec nebrečí :-) Jak říká Simona Emily je šťastná.
Dům je krásně velký akorát a prostorný. Líbí se mi jejich skříně co jsou jako oddělená zeď za kterou je prostor na všechno. A v tom jsou udělané třeba šoupací dveře. Takže se tam nepráší a je to schované .
Mám tu dvě kočky jednu tygrovanou a druhou celou černou :-)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.