Školení

26. října 2014 v 16:21 | Soňa |  přílet a školení

školení

Úterý ráno pro mě začalo ve 3.34 protože se mi nedařilo spát. Jako spolubydlící mám francouzku Alex a Afričanku Monique. Francouzce je hezky rozumět a afričanka mluví rychle.Ale většinou tuším o čem mluví :-D Poprvé se setkávám s kartou od pokoje a bojuju s tím než mi to Monika vysvětlí. Zandat vyndat a ok. Snídaně byla formou švédských stolů. V 8 zahájení školení

představili nám školící team a pak už jsme měli úkol sednout si ke stolu aby tam nebyli lidi ze stejných zemí -s jejich rodným jazykem. V místnosti byla celkem zima - umí to přehánět s klimatizací. Pak jsme se u stolu představovali kdo odkud jsme co je pro naši zemi typické...byl nám ukázán průběh školení, přišla další hra kartičky kde jsme měli dopsat jména- takže třeba mám doma dva psy - dopsat jméno kdo je má, nebo má TV, má sestru i bratra atd. Bylo tam asi 5 lidí co umí 4 a více jazyků. V místnosti jsou zakázaný mobily, tablety a hraní na tom. V průběhu školení nám dávají otázky a kdo odpoví dostane pro jeho tým body -proto na sobě máme barevné korálky. Hra na pravdu co je správně nebo špatně. Co děláme z lásky/ protože chceme nebo pro peníze zvedali jsme kartičky s bankovkou nebo srdíčkem. A pak bylo psaní co by měla mít za vlastnosti au pair podle abecedy napsat to. Co nás napadne jako první slovo když se řekne američan, bude halloween tak jsme tvořili plakát s tématikou. 5 lidí dostalo foťák aby fotili ...Na školení bylo 119 lidí z 24 zemí. Nás z ČR bylo 8, nejvíc bych řekla že byli švédky, brazilky, columbijky a dva kluci nevím odkud.
Po obědě jsme se jako zlatý tým se oddělili od všech skupin a šli do své místnosti -20 holek. Představili jsme se, řekli co je naší předností a čeho se bojíme. Pak jsme probíraly hry, vývoj dítěte a bezpečnost.
Po školeníbyl výlet do NYC. Takovej rychlovýlet u central parku se zastavilo na 5 minut vyfotit a zpátky.To samé u sochy svobody. Jinak to bylo tady vidíte tohle tam vidíte tamto a vyfotit to za jízdy z busu. Na Time Square byl rozchod na hodinu a něco. Tam jsme prošli Disney dům a pár dalších obchodů koupila jsem si ovocné pendreky a kousek pizzy.
ST - CPR první pomoc, dýchali jsme do figurín miminek i dospělých, pak co dělat při zranění, průjmu, teplotě, nachlazení. Co dělat když dítě bude vzdorovat -dělat něco špatného. říct stop!
Čtvrtek- Baby masáže, znakování s miminky, videa znakování, video Jimmy Kimmel -detektor lži, pak video Halloween challenge - to je když rodiče oznámí dítěti že mu snědli všechny sladkosti Mlčícívětšinou se děti rozbrečí, začnou se vztekat nebo okolo sebe mlátit. Rutina miminek - vyměnit mlíko, nakrmit, odkrknout, hrát si, spát, koupání, bezpečnost při přepravě, hra na úkoly složit cestovní postýlku, kočárek, vykoupat dítě, umíchat mu jídlo, nošení miminka v klokance, zabalení tašky na výlet. Pak jsme odevzdaly zlaté korálky vysačku na jmenovku, protože ostatní odjely už do svých rodin tak další jídlo bude v pátek v restauraci tak jsme vyplnili co chceme jíst k obědu.
Pátek - pokoj musíme opustit do 7.50 a kufry přivést dolů, snídaně v restauraci oběd taky. Probírali jsme jak se přivítat s rodinou co probírat jako první s rodinou na co se jich ptát...opakovali jsme si znakování..byl kvíz co uděláme když ...v 11 konec školy a v 12 odjezd na letiště Smějící se

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.